lördag, februari 14, 2009

Jag Hjärta Er!


I mitt hjärta brinner det av kärlek till er alla därute som är viktiga för mig, viktiga för att jag fan inte klarar att leva utan er. Utan er vore jag så jävla ensam.
Jag hoppas att jag får finnas länge.
Så att ni får finnas länge för mig.

Så.

Micke, Colin, John och David. (Mitt liv, mitt allt!)
Pappa.
Robin , Cilla, Alex, Liam och Enya.
Julian, Jessica, Dennis och Diana.
Kevin, Taru och Elvira.
Frank, Tessan, Jonathan( och resten av eran unghög.)
John och Ullis. (Och eran lilla plutt som kommer förr eller senare.)
Kelly , Marica (och kotten i magen.)
Jasmine och Nemi.
Catherine och Jimmy.
Grim. (Perra)
Mormor, Morfar.
Linda. (Blenda)
Linda. (På Annorlundavägen)
Linda. (Laila-Åsa Skokvist)
Richard the Pilot.



Tack för att jag får ha er omkring mig.
Jag älskar er!

Inga kommentarer: