onsdag, april 07, 2010

Onsdagsvacuum



Det händer inte mycket på min gata i stan idag inte.


Jag har sovit alldeles för länge, varit ute med hundarna på långprommis och druckit en och annan kopp kaffe. Solen retas och vill inte ta sig igenom molntäcket, men den vill, det ser man.


Jag grubblar alldeles för mycket nu, det märker man när man hittar sig själv långtåthelvete hemifrån på nån geggig grusväg utan att egentligen veta att man har gått ÄNDA HIT!? liksom.


Oh well.


Ska jobba inatt också och innan jobb väntar två timmars meningslöst möte med de andra kärringarna på jobbet som mest är en ständig repris av vad som sagts på alla andra möten. Det är en sån jävla plåga.


Folk runt omkring verkar pyssla på rätt bra med sitt och det är ju bra. Jag gillar när det flyter och folk mår bra. Gillar mindre när folk inte mår bra.


Grim har hål i magen. Det är ju liksom inte bra. Inte bra alls.

Grim ska fan inte ha hål nånstans.

Nu kom solen!

Och bara därför så måste jag dammsuga och grejja såna där viktiga meningslösa saker som man måste göra när man driver ett hushåll.

Men annars är allt bara bra :-)

Over&Out






2 kommentarer:

Anonym sa...

Grim bör ha hål för mat och avföring. Det e bra.

Hellfire sa...

Det kan kanske vara en god idé ja.
:-)