måndag, februari 18, 2008

Thrash Gone


Jag städade min dator igår. Jag hade inget bättre för mig sent inatt så jag kollade runt lite i partitioner och olika mappar och donade lite. Sen hittade jag ett gäng mappar som jag ansåg var alldeles onödiga, och dessutom såg det för jävla stökigt ut med dem just där. De var fula. Så jag tog bort dem. Skickade till papperskorgen, och när papperskorgen tömdes så var det inget mer med det. Thrash gone.Ingen protest från datorn eller så, utan bara thrash gone. För alltid.


Ta ALDRIG bort mappar som innehåller ahyij7034klm98kjhyesd och sånt.


Det gjorde jag. Det var INTE smart. INTE. Jag har suttit och grinat i telefon och pratat med en världsmästartjej på Elgigantens pc-support, som tillslut räddade livet på mig.


Allt det gamla är glömt. Thrash Gone. :-)

Inga kommentarer: