tisdag, september 04, 2007

Jag vidhåller




Att flygning verkligen inte är att rekommendera överhuvudtaget egentligen.


Grim påstår sig veta att det är det säkraste sättet att transportera sig själv kors och tvärs. Sure.


Mig veterligen är det också det enda transportmedlet förutom ambulans som erbjuder syrgas i händelse av knepig situation...Satte.


Jag köper helt enkelt inte konceptet, fan.


Jag menar, kolla här:



"När man åker flygplan åker blodet neråt i alla fall om man har för tajta byxor.
Så när man åker flygplan måste man undvika att ha på sig tajta kläder.
Blodet måste vara i huvudet och i hela kroppen.
Man har också en syrgasmask på sig för att man ska kunna andas om man får fall uppe i luften.
Piloterna har isoleringsdräkter på sig när dom flyger över vatten.
Den är till för att om man kraschar så flyter man och fryser inte.
Isoleringsdräkter värmer en när man landar i vatten så att man inte fryser ihjäl.
På isoleringsdräkten sitter det fast strumpor, stövlar och handskar.




Jajaja. Hade det varit meningen människan skulle flyga, så skulle vi ha fått...Och så vidare.







Källa: intervju "Piloten Björn". Google.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Men om du kom fram och är hel och ren så finns det la inget att klaga på. Egentligen.
"Hade det varit meningen människan skulle flyga, så skulle vi ha fått"...hjärnor som kan tänka ut, konstruera och bygga flygplan. Ja, det har du förstås rätt i.

Hellfire sa...

Precis! Jag har dessutom ALLTID rätt!

Kommentarer på det?