måndag, juni 11, 2007

Fittparfym


Tjejer använder trosskydd. En klistrad liten jävla remsa i frimärkesstorlek som tydligen ska göra att man känner sig fräsch på fittan hela dagen.

So be it.

Jag för min del har aldrig lagt pengar på trosskydd, då jag är innehavare av en betydligt frikostigare variant av muff än alla pinnsmala tjejer i reklamfilmerna. Tjocka brudar har nämligen bullfitta. Det finns liksom inget trosskydd i världen som funkar då, om man inte klistrar fast ett på varje blygdläpp, eller tillverkar ett som har samma form som ett kaffefilter. Jag insåg för länge sedan att det inte var nån idé med trosskydd för min del, och jag har ändå klarat mig ganska bra genom livet utan.


Ändå lockas man ju, liksom när det dimper ner ett par stycken i ett kuvert i brevlådan med medföljande rabattkuponger och löften om hur fräsh man blir i fittan om man använder de nya finfina trosskydden med lotusblomma och aloevera, som gör fittan len och fin åsådär. Jag blev iallafall charmad som fan så jag tänkte att det kanske är världens mysigaste grej, värd att testas, vem vill inte ha en aloemjuk och len mus, liksom. Det vill väl alla. Väl? Muff med Lotusblomma-extrakt måste ju vara fullständigt delish? Eller?

Jag klibbade fast den lilla, lilla remsan i trosorna och gick omkring och kände mig jättefräsch, nästan helt lycklig i fittan liksom, och så långt var ju allt skitbra.
Men nån kunde ju ha informerat lite tidigare om att de där småblommiga fitt-frimärkena var parfymerade också, och att parfymen liksom verkar aktiveras av kroppsvärmen och fukten som liksom finns där hela tiden, och att kombinationen blir helt åthelvete och fördjävla vidrig.Fitta doftar ju...Fitta helt enkelt, och parfymen i trosskydden påminde om nåt sånt där sötsliskigt Wc-rengöringsmedel. Iallafall så tog det ett tag för mig att förnimma vart man kan ha känt den där lukten som uppstod i mina brallor förut, för den var bekant på nåt vis, och jävligt motbjudande. Tillslut kom jag på att den där lukten påminde om nåt slags rengöringsmedel man använder på offentliga toaletter och så...
Ungefär som på toaletterna på T-Centralen.


Det är inte värdighet. Alls.


Aloevera, my ass.


Lotusblomma?


Wc-anka, more likely.


Smells fishy.

On the pussy.

All day.




Delicious.

Inga kommentarer: