söndag, november 01, 2009

Hallowhat?



Halloween är en överskattad jävla grej tycker jag. Folk partajar i löjliga masker och karvar ur pumpor och det är fan häxor och spöken och döda människor och zombies vart man än vänder sig här i Människobyn.

Själv jobbar jag. Och jag behöver inte klä ut mig, mer än att ikläda mig min chica undersköterskeoutfit.
På jobbet finns inga häxor. Om man inte räknar större delen av personalen , vill säga.
Finns inga zombies heller.

Men spöken finns det gott om. Och döda människor.

Nästa år kan vi hålla partaj på jobbet. Vi behöver inte ens pynta eller rigga omgivningarna.
Allt som behövs finns redan.
Just bring the beer!


Over&Out

2 kommentarer:

Undertecknad sa...

håller med föregående talar fullständigt...


fast eftersom jag är en mörkermänniska älskar jag halloween eftersom det ger mig möjlighet att gotta i spöken och monster. Om jag hade orkat!

ps ordverifieringen blev "tinglet" passande *mohohahaha*

Hellfire sa...

:-) Tinglet, huh? hehe!