fredag, september 18, 2009

Vi borde ses


Ja? jävligt mycket oftare än såhär, kan man tycka. Men det blir ju såhär när man har en massa annat som tar upp ens tid så förbannat dagarna i ända.

Vad gör du om dagarna?

Själv gråter jag över bröst som inte finns,
jagar kläder i rätt storlek ( en "vilken storlek har jag den här VECKAN!?" kindathing.)
Slänger kläder i fel storlek, gråter över det som är jag, som inte längre känns som jag (en "herrejävlar vad har jag blivit!?" kindathing) läser böcker och lagar Quiche och en hel del saker som får skallen att hålla sig i schack.
Samtidigt är jag ju jävligt glad åt allt det nya, glad över att gå ner i vikt och leta kläder i rätt storlek och hela det där köret. Jag är glad när jag lagar Quiche också.
Jag garvar faktiskt mer nuförtiden.

Jag är ganska lycklig.

Men tuttarna alltså.
Tuttarna.

Over&Out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad e quiche?
Bra att du garvar hörru. Men var e tuttarna? Har du bantat bort dem asså?

Hellfire sa...

Quiche? Paj. Ost&Skinkpaj. Gjorde jag häromdan.

Tuttarna? Inte borta (än) men NERE. Dom är därNERE.