fredag, oktober 20, 2006

Vaerefrååganom


Vafan, först alliansregering och Fredde Reinfeldt.

Fredde ter sig inte som särskilt pålitlig eller kompetent.

Fredde ter sig mer som en av de där moppekillarna man träffade på som tonåring utanför fritidsgården.

Fjunig och helt jävla imbecill,velig och inkapabel att fatta ett enda vettigt beslut.

Jag lät mig icke imponeras då heller.




Och sen Roxette. IGEN.

Per Gessle KAN INTE och HAR ALDRIG kunnat sjunga överhuvudtaget, förfan!




Vad har jag gjort för ont?


Vad i Helvete är det för fel på folk?


Doomsday is near, I tell you.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fredde e bra. Det e alla andra som e dumma. Jag röstade på Fredde. Fredde e bra för min rörelse. Åtminstone bättre än Persson och Ohly.

Hellfire sa...

Jag röstade inte på Fredde.
Men å andra sidan har inte jag nån egen rörelse, jag är bara en sån där liten skit som får pröjsa åttahundra jävla kukspänn i a-kasseavgift(Varje MÅNAD) å leva på kärlek och kottar,och virka raggisar till mina barn av gamla löv om hösten åssåvidare.
Men jag fattade redan innan att det skulle bli såhär för alla småskitar som jag redan innan valet. För han satt ju och talade om vad han skulle genomföra åssåvidare. Jag blev förbannad redan då. Alla andra är inte alls dumma.
Det är Moderater och alliansregeringar som är hutlöst jävla dumma. Dumma,dumma dom.

Anonym sa...

Starta egen rörelse då för fan. Och då menar jag inte din vanliga gamla jävla i Gnesta så berömda höftrörelse...

Hellfire sa...

Jaamen varför inte. Jag kan starta egen rörelse i form av begravningsbyrå kanske? Eftersom jag redan skottar omkring på döda eller döende människor hela jävla nätterna så kan jag ju lika gärna köra vidare på temat.Och eftersom jag gillar lite liv å rörelse så passar det kanske skitbra. Förr eller senare kanske Fredde needs to be taken care of. Ohly sköter om svepningen och jag rattar likbil med flames painted on the sides...SWEEEETAHHHHHH.

Min jävla höftrörelse ska du fullständigt ge fan i, by the way.